Зареєструватись show register

Маркетинг та менеджмент у соціальній сфері

 
Соціальний капітал

Україна – країна величезних можливостей. Просто іноді ми їх не бачимо, а ще частіше – впевнені, що не в змозі щось змінити, або не маємо на це ресурсів. Насправді ж – найголовніший ресурс у нас є завжди– це можливість людей об’єднуватися навколо ідей і втілювати їх в життя.  Під час курсу ми розберемо  успішні приклади того, як завдяки нестандартному мисленню та співпраці мешканців, забуті Богом селища перетворилися на місця паломництва туристів, стали заможними та знаменитими, а також побачимо, як сьогодні в Україні громади успішно розвивають власні міста без…

ДОКЛАДНІШЕ

Соціальне підприємництво: дизайн-мислення та невизначеність

Соціальне підприємництво стає трендом у світі та Україні. Цей феномен дозволяє побачити майбутнє, де не існує розподілу між бізнесом та громадським сектором, а підприємницька діяльність є усвідомленою і такою, що створює вимірювану соціальну цінність. Соціальне підприємництво є бізнесом завтрашнього дня, тому що дозволяє одночасно генерувати прибуток та вирішувати соціальні проблеми, створюючи безмежний простір для розвитку людського потенціалу. Не дивлячись на існуючі проблеми, в Україні вже успішно працюють десятки соціальних підприємств, досвід яких буде передано в матеріалах курсу. Цей курс дозволяє не тільки дізнатись про концепцію соціального підприємництва та механізми його…

ДОКЛАДНІШЕ

Стратегічне маркетингове управління бізнес- і соціальними проектами

Цей авторський курс призначений для тих, хто готовий здійснити прорив у бізнесі або створити унікальний і успішний соціальний проект. Для тих, хто втомився чекати змін і готовий взяти на себе управління власним життям, бізнесом, ринком, країною. Чому стають успішними ProZorro, “Нова країна”, “Таблеточки”, WOG, “Нова пошта”, Uber, Amazon, мережа ресторанів Дмитра Борисова, “Бабусіни кози”? Чому потерпає невдачі реалізація близько 95% ідей нових проектів (статистика Advanter Group)? З чого почати творення нового бізнесу або соціального проекту та як знайти джерела зростання існуючого? “Стратегічне”, “маркетингове” – це не зайві прикметники до “управління”….

ДОКЛАДНІШЕ

Соціальний маркетинг

Що робити, щоб люди, які живуть з вами поруч, змінили свою поведінку? Щоб вони позбулися шкідливих звичок, спробували робити щось незвичне для них, змінили своє ставлення до чого-небудь або кого-небудь? Це не про психологію і не про сорок порівняно чесних способів досягнення мети. Це про маркетинг, але в нетрадиційній для нашого суспільства сфері. Цей дистанційний курс я адресую і фахівцям з маркетингу, перед якими постало завдання планування соціальних впливів, і всім тим, хто, розмірковуючи про необхідність…

ДОКЛАДНІШЕ

Управління проектами

У чому полягає стратегічна роль проектів в управлінні компанією. Яке значення майстерності управління проектами для збільшення конкурентоспроможності компанії. Яке значення мають документи проекту – резюме, картки і журнал ризиків. Як планувати проект – розбиття на етапи і роботи, встановлення взаємозв’язків між роботами, оцінка тривалості робіт, необхідних для виконання ресурсів та їх вартості. Яку роль в проекті відіграють керівник проекту та його спонсор. Як управляти виконанням проекту для зменшення негативного впливу факторів “Мерфі” Викладач – Cергій Гвоздьов, к.е.н., МВА, Професор бізнесу Київської школи економіки (KSE), основний напрямок робіт пов’язаний із впровадженням методів управління…

ДОКЛАДНІШЕ