Зареєструватись show register

Стратегічне маркетингове управління бізнес- і соціальними проектами

Цей авторський курс призначений для тих, хто готовий здійснити прорив у бізнесі або створити унікальний і успішний соціальний проект. Для тих, хто втомився чекати змін і готовий взяти на себе управління власним життям, бізнесом, ринком, країною.

Чому стають успішними ProZorro, "Нова країна", "Таблеточки", WOG, "Нова пошта", Uber, Amazon, мережа ресторанів Дмитра Борисова, "Бабусіни кози"? Чому потерпає невдачі реалізація близько 95% ідей нових проектів (статистика Advanter Group)?

З чого почати творення нового бізнесу або соціального проекту та як знайти джерела зростання існуючого?

"Стратегічне", "маркетингове" - це не зайві прикметники до "управління".

Це важливі риси сучасного управління.

Стратегічне – орієнтоване на майбутнє, проактивне управління. У світі, що стрімко змінюється; в Україні в який сама сутність держави і національної ідентичності знаходиться у стані трансформації (хотілося б щоб ця трансформація була модернізацією – але це знов таки залежить від успішності наших із вами проектів); на товарних ринках, де все швидше з’являються нові технології – вже неефективним стає намагання повторити успішний колись досвід. Мінливе середовище, непередбачуваний характер змін вимагають від управлінця дивитися “з майбутнього”, рефлексувати, креативити – і в решті решт управляти ситуацією, а не бути жертвою змін.

Маркетингове – орієнтоване на партнерство у відносинах, консенсус в інтересах і діяльності. Конфронтація, цінова конкуренція, “два українці – три гетьмани – чотири законопроекти – …” – все це поступається в ефективності консолідації та партнерству. 

В Новому світі виграє той, хто орієнтований на управління відносинами задля взаємної реалізації інтересів; хто формує систему довіри; хто пропонує нове і ефективне; хто включає партнерів та клієнтів (або цільові аудиторії) у співтворення; хто стає відкритішим; хто бере на себе управління культурою споживання або просування цінностей Нового світу.

Тут хтось міг би пригадати чудову книжку “Как управлять вселенной не привлекая внимания санитаров”. 

Мені за 20 років бізнесової, викладацької і громадської діяльності багато разів доводилось чути “це неможливо!”. І кожного разу наша команда, клієнти, партнери спростовували це, перемагаючи на локальному ринку P&G або Coca-Cola, стаючи лідерами на зовнішніх ринках, створюючи “без бюджету” успішні національні соціальні проекти. 

Я впевнений, що і у вас вийде.

Буду радий разом із вами пройти курс “Стратегічне маркетингове управління бізнес- і соціальними проектами”. З одного боку цей курс побудований на прикладах із різних сфер, але з іншого боку я запропоную вам не йти прокладеними раніше шляхами, а шукати свій шлях. У кейсах ми якраз побачимо, що можна мислити латерально, шукати відповіді у протиріччях або “розривах”.

Сподіваюсь, під час курсу у вас з’являться нові ідеї і ви не відкладаючи почнете їх реалізовувати.

Викладач: Андрій Длігач, доктор економічних наук, генеральний директор групи компаній Advanter Group.

Представник міжнародного агентства Luniter troubleshooting у Центральній та Східній Європі, керівник центру стратегій ГОШ, засновник холдингу Інтернет-проектів iVentures і креативної агенції Headshot brand development.

Викладацька діяльність: доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу Київського національного університету імені Тараса Шевченка; постійно запрошений викладач бізнес-школи МІМ Київ (керівник курсів «Стратегічне управління» і «Стратегічний маркетинг») та бізнес-шкіл у ряді країні Східної Європи. 

Громадська діяльність: співзасновник Громадянської платформи «Нова Країна»; співзасновник руху за активний спосіб життя FreeGen; віце-президент громадської організації «Здорова нація – ЗНАК»; член редакційної колегії журналу «Маркетингові дослідження».

Член професійних журі конкурсів «Бренд Року» (Голова журі в 2008), «Білий квадрат» (Голова журі в 2009, 2012, 2013), міжнародного конкурсу EFFIE Awards (2009, 2011), «Золотий компас» (2012, 2014), СТАЛО (delo.ua); співзасновник фестивалю територіального маркетингу Open в Білорусі та ін.

Більше 20 років досвіду ведення консалтингових проектів зі стратегічного управління, маркетингу і маркетингових досліджень та тренерської і викладацької роботи, громадської, управлінської, освітньої, підприємницької та наукової діяльності. За цей час реалізовано понад 1500 проектів у різних сферах бізнесу і освіти в Україні, Росії, Білорусі та Східній Європі, зокрема, для таких компаній і організацій, як Sandora, Siemens, Фокстрот, Оболонь, корпорація Niko, Криніца, МТС, Microsoft, Milavitsa, Mercedes-Benz, Sport Life, Альфа Банк, Пінськдрев, Кристалл, корпорація Terra Food, UFC, PwC, Люксоптика, Укрексімбанк, корпорація Інком, корпорація Астарта, Азово-Донська Девелоперська Компанія, група компаній «Мотор», Дюна-Вест, Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Міністерство освіти і науки, ООН.

Автор 8 книг та більше 150 публікацій у сфері маркетингу, стратегічного управління, організації бізнесу і міжнародної економіки для таких видань як Forbes, “Компаньйон”, Бізнес”, та ін. Автор концепції системно-рефлексивного маркетингу, концепції трициклічного управління, концепції бренд-менеджменту s-brands. Автор першого в Україні масового он-лайн курсу («Бренд-менеджмент», понад 8000 слухачів).

Освіта: докторантура за спеціальністю «Світова економіка», Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2008; кандидат економічних наук за спеціальністю «Підприємництво, менеджмент, маркетинг», 1999; магістр економіки (промисловий маркетинг), НТУУ «КПІ», 1995; магістр прикладної математики, НТУУ «КПІ», 1995.

Стажування: University of Alabama (Хантсвілл, США), 1999; NIMA (Нідерландський Інститут Маркетингу, Голландія), 2006; Вища школа менеджменту (Варшава, Польща), 2007; Exeter University (Екзетер, Великобританія), клас проф. Генрі Мінцберга і проф. Джонатана Гєслінга 2010.

Кращий тренер і консультант з маркетингу в Україні за рейтингом Ukrainian Marketing Awards; кращий консультант з управління згідно рейтингу форумів TradeMaster. Група компаній Аdvanter Group визнана найбільш компетентною консультаційною компанією в сфері маркетингу в Україні.

Зворотній зв’язок
Оцініть курс
[Total: 9    Average: 4.4/5]

Допоможіть нам оцінити важливість данного курсу для вас.