Зареєструватись show register

Школа для всіх: Безпечне шкільне середовище

Уже два роки в Україні існує закон про запобігання булінгу. Це, безперечно,  надзвичайно важливий крок для створення безпечного середовища для учнів у школі. Та чи готові ми насправді захищати усі категорії учнів від цькування?

Згідно з національним дослідженням шкільного середовища, здійсненим ГО "Точка опори" у 2017-му році, більше половини ЛГБТ-підлітків піддавалися фізичним знущанням, а майже 90% потерпали від словесного цькування через свою сексуальну орієнтацію чи ґендерну експресію. Понад 60% таких дітей жодного разу не повідомляли про це працівникам школи, бо були впевнені, що шкільний персонал не буде втручатися або ж їхні дії не матимуть ефекту. Зрештою, 55,3% з тих респондентів, котрі зверталися до шкільних працівників, отримали вказівку не звертати на уваги на прояви цькування.

Булінг та байдужість дорослих впливає на стан психічного здоров'я ЛГБТ-учнів, їхні академічні здібності та бажання продовжувати навчання у школі. Учні, що потерпають від булінгу, частіше мають прояви депресивних станів, а також підвищений ризик до вчинення  самогубства.

Що потрібно зробити, аби змінити цю ситуацію? Пропонуємо прослухати курс "Школа для всіх: безпечне шкільне середовище", який допоможе:

  • краще виявляти та попереджувати булінг у різних його проявах;
  • дізнатися, як правильно спілкуватися із ЛГБТ-учнями та вибудовувати з ними довірливі стосунки;
  • розібратися в таких поняттях, як сексуальна орієнтація, ґендерна ідентичність, ґендерна експресія тощо;
  • отримати поради щодо роботи з батьками ЛГБТ-підлітків;
  • познайомитися з  практичними прийомами створення толерантного та безпечного середовища у вашій школі.

Курс поєднує в собі відеоматеріали, досвід фахівців-практиків,  що працюють з проблемою, а також перелік додаткових джерел для вивчення.

Після завершення курсу та проходження стажування ви отримаєте сертифікат.

Навчальне навантаження курсу відповідає 1 кредиту ЄКТС.

Автори та викладачі курсу:

Марина Шевцова – PhD з політології Берлінського університету імені Гумбольдтів, кандидатка економічних наук, доцентка, координаторка проектів Громадської організації “Батьківська ініціатива “ТЕРГО”. Авторка більше сорока наукових робіт: статей, монографій, посібників українською та англійською мовами. Фіналістка стипендій Fulbright 2018/2019 (на проведення наукових досліджень в США) та Visby/Swedish Institute (наукова робота в Лундському університеті, Швеція). Авторка тренінгів з толерантності, різноманіття та інклюзії, моніторингу проектів та фандрейзингу для некомерційних організацій. Спеціалістка з проектного менеджменту за сертифікацією PM4DEV, Вашингтон, США.

Марина Діденко – кандидатка психологічних наук, старша викладачка  кафедри психології та особистісного розвитку Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти», тренерка, психолог-практик. Авторка наукових та науково-популярних статей, посібників та методичних рекомендацій, співаторка  3-х онлайн курсів.  Авторка тренінгових програм з толерантності та протидії дискримінації до ЛГБТ+  для різних професійних груп (психологів, педагогів, поліції, лікарів тощо). Авторка програм по роботі з батьками у яких діти належать до ЛГБТ+. Досвід роботи з темою ЛГБТ більше 8 років. Членкиня “Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці”. Учасниця міжнародних стажувань Open Wold (2019р.) та Erasmus+ (2017р).

Світлана Хілько – кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри психології та особистісного розвитку Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти». Авторка біля сорока наукових публікацій з проблематики формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів, професіоналізму та розвитку професійної кар’єри психологів. Учасниця науково-дослідних робіт: «Особистісно-орієнтовані засади психологічної підготовки майбутніх психологів у системі післядипломної освіти», «Особистісний розвиток та психологічна допомога в сучасних умовах». Авторка майстер-класів з особливостей формування толерантності до невизначеності, екологічної роботи з психотравмою, саморозвитку і професійного зростання в умовах невизначеності сучасного світу.

Дійсна членкиня Всеукраїнської громадської організації «Асоціація екологічної психологічної допомоги». Екофасилітаторка, короткострокова психологічна допомога, фасилітативний супровід підтримки особистості в стані саморозвитку. Психологиня-практик з питань: кризових і травмуючих ситуацій, труднощів в міжособистісних стосунках, внутрішньо особистісного конфлікту, ідентичності, саморозвитку особистісного та професійного.

Зворотній зв’язок
Оцініть курс
[Total: 14    Average: 4.1/5]

Допоможіть нам оцінити важливість данного курсу для вас.