Зареєструватись show register

Як розуміти соціальні мережі. Курс для журналістів.

Мова курсу - російська. (Язык курса -  русский. Описание на русском языке смотрите ниже.)

Ще декілька років тому багато редакцій зневажливо ставилися до соціальних мереж, розглядаючи їх як середовище, в якому неможливо дотримуватись професійних стандартів журналістики. Сьогодні ж ледве не кожне новинне видання, телеканал або газета ведуть свою сторінку в соцмережах. Але багато з них роблять це не надто вправно, привносячи в мережі логіку роботи сайтів або друкованих видань.

Ефективна робота в соціальних мережах починається з розуміння природи онлайн-спілкування, а відповідно – вміння спілкуватись із користувачами їхньою мовою, мовою Інтернету, мемів, візуальних образів та якісного контенту.

Ми поговоримо про те, як працювати із Facebook, Twitter, Instagram та іншими популярними соцмережами.

Pозглянемо, як можна управляти контентом користувачів, і чому стилістика в Інтернет є важливою.

Також ви навчитеся використовувати нові інструменти інтерактивності з читачами.

Курс про соцмережі розрахований на журналістів та редакторів з пост-радянського простору. Лекції також будуть цікаві тим, хто не уявляє своє життя без Інтернету.

В програмі курсу – вісім модулів у вигляді відео-лекцій та конспекту. Кожен модуль передбачає домашнє завдання. В кінці курсу – підсумковий тест.

Понимать соцсети. Курс для журналистов

Язык курса –  русский.

Еще несколько лет назад многие редакции пренебрежительно относились к социальным сетям, рассматривая их как среду, где не соблюдаются профессиональные стандарты журналистики. Сегодня едва ли не каждое новостное издание, телеканал или газета ведут страницы в соцсетях. Но многие из них делают это не совсем умело, привнося в соцсети логику работы сайтов или же печатных изданий.

Эффективная работа в соцсетях начинается с понимания природы онлайн-общения, и, соответственно, умения разговаривать с пользователями на их языке – языке Интернета, мемов, визуальных образов и качественного контента. 

Мы поговорим, как работать с Facebook, Twitter, Instagram и другими популярными соцсетями.

Pассмотрим, как можно управлять контентом пользователей и почему важна стилистика в Интернете.

Также вы научитесь использовать новые  инструменты интерактивности с читателями.

Курс о соцсетях рассчитан на журналистов и редакторов постсоветского пространства. Лекции также будут интересны и тем, кто не представляет свою жизнь без Интернета.

В программе курса – восемь модулей в виде видео-лекций и конспекта. Каждый модуль предусматривает домашнее задание. В конце курса – итоговый тест.

Доступний з: 03.02.2017
1189
28 занять
128
Зворотній зв’язок
Оцініть курс
[Total: 2    Average: 5/5]

Допоможіть нам оцінити важливість данного курсу для вас.