Зареєструватись show register

Фінансове обгрунтування управлінських рішень

Цей дистанційний курс призначений для управлінців, котрі бажають поглибити свої вміння, та отримати навички швидкого аналізу фінансової інформації для прийняття рішень на її основі. Учасники навчаться ухвалювати рішення щодо випуску нових продуктів та припинення продажу існуючих, обчислювати оптимальний момент та доцільність заміни обладнання, інші операційні рішення. Оскільки в процесі здійснення управлінської діяльності менеджерам доводиться приймати операційні рішення, то зацікавленими в цьому курсі є перш за все ті, хто хоче вміти приймати такі рішення швидко на основі аналізу наявної фінансової інформації.

Фінансовий матеріал подається максимально легко й доступно для розуміння нефінансистів за допомогою відео та презентацій. 

Про курс

Основною метою дистанційного курсу є надання менеджерам навичок швидкого аналізу доходів та витрат, які дійсно впливають на прийняття рішення, та відкидання тої фінансової інформації, котра не є важливою для прийняття рішень. Учасники отримають вміння приймати дійсно обґрунтовані рішення на основі цієї інформації. Оскільки більшість аргументів у процесі ухвалення рішення всередині фірми або при переговорах з контрагентами — наприклад, дистриб’юторами або торговельними мережами, — це фінансові аргументи, то основною метою курсу також є навчання ефективному використанню цих аргументів у повсякденній роботі й у комунікаціях, як з фінансистами, так і з нефінансистами.

Навчальне навантаження курсу відповідає 0,75 кредитів ЄКТС.

Навчальний план

  • Правильно класифікувати видатки компанії для обґрунтування й прийняття поточних рішень (наприклад, при необхідності змінити ціну на продукт, або поширити промо-матеріали в мережі, або найняти на роботу нового працівника або обґрунтувати доцільність реклами, і т.п.)

  • Використовувати фінансову термінологію в процесі спілкування, як з фінансистами, так і з не фінансистами;

  • Ефективно вживати фінансові аргументи в процесі переговорів, обґрунтувань, презентацій, захисту власної позиції в процесі здійснення ними менеджерської діяльності або діяльності торговельного представника або менеджера по роботі із ключовими клієнтами;

  • Ухвалювати швидкі стандартні операційні рішення на основі аналізу витрат. Наприклад, рішення про доцільність заміни торговельного устаткування, рішення про замовлення послуг (рекламних буклетів) у сторонньої організації, рішення про вихід на ринок з новим продуктом або рішення про вивід нового продукту з ринку, і т.п.

Доступний з: 15.06.2016
4495
33 занять
340
Зворотній зв’язок
Оцініть курс
[Total: 8    Average: 4.1/5]

Допоможіть нам оцінити важливість данного курсу для вас.