Зареєструватись show register

Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП

Усі громадяни є споживачами адміністративних послуг. Ми одержуємо паспорти, посвідчення водія та інші документи, реєструємо місце проживання, шлюб, автомобіль, нерухоме майно, отримуємо будівельні дозволи тощо. Видача цих документів та вчинення дій і є адміністративними послугами. Більшість адміністративних послуг, які є найпопулярнішими серед громадян та суб’єктів підприємництва, мають надаватись у єдиних інтегрованих офісах – центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Як забезпечити найкращий сервіс у центрах надання адміністративних послуг? Як діяти в нестандартних або конфліктних ситуаціях під час обслуговування? Які створити умови, щоб громадяни виходили з вашого центру задоволені результатом? Як цього досягти? У нашому онлайн-курсі ви знайдете відповіді на усі ці питання.

Курс побудований на матеріалах Єдиних вимог (стандарту) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг, які рекомендовано Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Також під час курсу можна дізнатися по досвід практиків – керівників центрів надання адміністративних послуг, та почути практичні рекомендації психолога щодо спілкування та обслуговування громадян.

Серед основних аспектів курсу – не лише персональні стандарти якісного обслуговування (щодо спілкування та поведінки адміністраторів), а і розгляд нестандартних ситуацій та аналіз якості управління ЦНАП.

Онлайн-курс корисний та цікавий для:

  • працівників центрів надання адміністративних послуг
  • представників органів державної влади та місцевого самоврядування
  • громадян, які небайдужі до реформ та прагнуть отримати належний сервіс

Основною метою нашого онлайн-курсу є формування нової практики спілкування й взаємодії з громадянами, і підвищення рівня довіри громадян до дій представників влади.

Курс підготовлено за підтримки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що впроваджується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ), та Офісу реформ адміністративних послуг (Проект експертної підтримки врядування та економічного розвитку (EDGE), який впроваджується канадською компанією Agriteam Canada Consulting Ltd.

Навчальне навантаження курсу відповідає 0,3 кредитів ЄКТС.

Організатори онлайн-курсу:

Олександр Андрєєв – Проектний менеджер Офісу реформи адміністративних послуг (Проект експертної підтримки врядування та економічного розвитку (EDGE)).

Олександр Каменчук – Начальник відділу розвитку системи надання адміністративних послуг Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

Олексій Кубарь – Координатор проекту Проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що впроваджується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).

Наталія Шамрай – Голова Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг, директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Київської міської державної адміністрації.

Ліза Жуковська – Експерт з питань надання адміністративних послуг, експерт Проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що впроваджується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).

Запрошені експерти:

Валентина Бартошик – директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради, член Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг.

Віталій Герман – заступник Рівненського міського голови, член Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг.

Лариса Карп’як – директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, член Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг.

Богдан Питель – керівник Центру надання адміністративних послуг м. Івано-Франківська.

Віра Романова – кандидат психологічних наук, практикуючий психолог.

Наталія Ткач – заступник директора Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Київської міської державної адміністрації.

Доступний з: 07.12.2017
5574
14 занять
4531
Зворотній зв’язок
Оцініть курс
[Total: 14    Average: 3.5/5]

Допоможіть нам оцінити важливість данного курсу для вас.