4 вересня 2019
В даному випадку Президент реалізував своє право законодавчої ініціативи, тому це законно. Далі ми надаємо експертний аналіз, щодо можливих наслідків. Радимо звернути увагу.
Джерело: Слово і Діло. Повний текст статті тут.
3 вересня Верховна рада направила на розгляд Конституційного суду сім законопроектів Зеленського щодо змін до Конституції. Детальніше про ці зміни до Основного закону, наскільки вони актуальні та коли Рада зможе їх ухвалити, «Слово і Діло» поговорило з експертом з конституційного права Богданом Бондаренком.
Щодо цього законопроекту юрист не впевнений у доцільності таких змін до Конституції.
«Інститут законодавства ВР існує вже давно і виконує функції консультативно-дорадчого органу. У 2009 році було затверджено положення про його діяльність. Чи треба для цього вносити зміни до Конституції? Працювало до цього і все було добре», — зазначив Богдан Бондаренко.
З іншого боку, в президента є право створювати консультативно-дорадчі органи, а у Верховної ради немає. Тому, в ситуації, коли у президента настільки широкі владні можливості, краще, аби в законодавстві було чітко зафіксовано, що можливість створювати такі органи має парламент, а не тільки президент.
Джерело: Слово і Діло. Повний текст статті тут.