Зареєструватись show register
Остап Стасів

Голова ГО “Відкритий університет майдану”. Соціальний підприємець, громадський активіст, отримав ступінь MBA у Києво-Могилянській Бізнес Школі. Як соціальний підприємець працює у галузі ЖКГ та розвитку Об’єднань співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ), надає консалтингову підтримку громадам та об’єднанням. У грудні 2013 року став одним з засновників “Відкритого Університету Майдану” (ВУМ). Останні роки є лідером та координатором цієї освітньої ініціативи. За підтримки однодумців створив та запустив Першу платформу дистанційної громадянської освіти ВУМ online (https://vumonline.ua/). Експерт у питаннях управління спільною власністю, розвитку громад, громадянської освіти, дистанційної освіти, розвитку громадянського суспільства. Вихованець Національної скаутської організації України “Пласт”, активний член з 1990 року. Засновник 49 куреня Уладу Пластунів Юнаків ім. Івана Миколайчука у Івано-Франківську. З 24 лютого 2022 року, як доброволець служить у Батальйоні ТРО м. Києва ЗСУ.

Олег Голубенко

Експерт з питань житлово-комунального господарства, Голова найзразковішого ОСББ у м. Києві “Турівська фортеця” (2006-2015), член Подільського відділення ГО Сила Людей

Дмитро Савочкін

Освіта: факультет психології та соціології Дніпропетровського університету. Працював викладачем, журналістом, опером управління карного розшуку, редактором. HR менеджер з 14-річним стажем управління. Автор аматорського перекладу роману Чака Паланіка «Бійцівський клуб» (сайт Самиздат). Роман «Маркшейдер», 2009 – дебютна книга. Про себе: “Если честно, то я довольно обычный человек, книгу о моей жизни никто бы не купил. Да и потом – читателю куда лучше фантазировать о том, кто я, чем узнать всю прозу моей биографии.”

Наталія Склярська

Фахівець з подієвого маркетингу. Філолог за освітою (КНУ ім.Шевченка). Професійну діяльність в галузі почала з 1996 року. Працювала в агентствах Ogilvy&Mather, Нavas WW Ukraine, Cheil Communications. В 2006 – му заснувала власну компанію – агентство GEM. Активно займається проблематикою підвищення туристичної привабливості територій через подієвий маркетинг. Є автором ідеї та організатором культурних подій – «Тбілісоба на Андріївському узвозі», «Казкова зима на Подолі», «Фестиваль культури народів Подолу».

Тетяна Бойко

Власник і директор Агентства стратегічних комунікацій «Prime media». Консультант в сфері маркетингу та комунікаційних технологій програми «BAS — Україна» Європейського банку реконструкції та розвитку. Член суспільної ради при Комітеті Верховної Ради України з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту і туризму. Куратор ряду проектів з розробки позиціонування та брендування міст. Автор публікацій з питань маркетингу і брендингу територій. Працювала на посаді директорки департаменту комунікацій НСЗУ та заступником Голови Національної служби здоров’я України.

Любомира Бурлачук

Любомира Бурлачук має різносторонній професійний досвід та вагомі досягнення в трьох областях діяльності – науково-дослідницькій роботі, фармацевтичному бізнесі та бізнес-освіті. Вищу освіту Любомира отримала в Київському національному університеті ім. Т.Г.Шевченка [факультет кібернетики, кафедра структурної та прикладної лінгвістики – диплом з відзнакою]. Після завершення навчання в університеті – аспірант, науковий співробітник Інституту кібернетики НАН України ім. В.М.Глушкова. В 1995 р. Любомира розпочала професійну кар’єру з американською фармацевтичною компанією «Eli Lilly» в зовсім новій для себе галузі великого фармацевтичного бізнесу. Вже в 1999 р. очолила представництво «Eli Lilly» в Україні, Молдові та Білорусі та ініціювала унікальний трансформаційний проект національного рівня по створенню в Україні вітчизняного виробництва людських генно-інженерних інсулінів з субстанції та за технологією «Eli Lilly», в партнерстві з ВАТ «Фармак».   (більше…)

Колісник Михайло

Професор бізнесу Київської школи економіки (KSE); Партнер інституту стратегій inspira; Професор з фінансів Львівської бізнес-школи (LvBS); Управляючий партнер компанії FINART Smart Solutions; Запрошений професор з фінансового менеджменту бізнес-школи інституту ІПМ (Мінськ, РБ) Викладав курс стратегічного планування в Единбурзькій бізнес-школі, інших провідних бізнес-школах України та закордоном. Кандидат економічних наук, доцент, сертифікований торговець цінними паперами. Закінчив інженерно-економічний факультет Львівської Політехніки. Після захисту дисертації та стажування у Вейнському Державному Університеті (Детройт, США), Копенгагенській бізнес-школі, стажувався у консалтинговій фірмі “Данськ Менеджмент Форум” (Копенгаген, Данія), пройшов ряд стажувань в провідних європейських навчальних інтитуціях – Словенії (IEDC) та Голандії (Maastricht University). Дотепер Михайло працює як фінансовий консультант у міжнародних проектах та викладає курси фінансового менеджменту, інвестиційного менеджменту, управлінського та фінансового обліку. Впродовж трьох років був членом наглядової ради банку «Пекао (Україна)», був членом наглядових рад ряду вітчизняних компаній. Працював консультантом Міжнародної Фінансової Корпорації (IFC). Улюблені заняття – плавання, подорожування та робота з Інтернетом. Михайло Колісник є автором більш ніж 100 статей у галузі фінансів та стратегічного менеджменту та очолював з 2008 по 2010 рр. Києво-Могилянську бізнес-школу (kmbs).

Длігач Андрій

доктор економічних наук, генеральний директор групи компаній Advanter Group.

Представник міжнародного агентства Luniter troubleshooting у Центральній та Східній Європі, керівник центру стратегій ГОШ, засновник холдингу Інтернет-проектів iVentures і креативної агенції Headshot brand development.

Викладацька діяльність: доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу Київського національного університету імені Тараса Шевченка; постійно запрошений викладач бізнес-школи МІМ Київ (керівник курсів «Стратегічне управління» і «Стратегічний маркетинг») та бізнес-шкіл у ряді країні Східної Європи. 

Громадська діяльність: співзасновник Громадянської платформи «Нова Країна»; співзасновник руху за активний спосіб життя FreeGen; віце-президент громадської організації «Здорова нація – ЗНАК»; член редакційної колегії журналу «Маркетингові дослідження». (більше…)

Нова Країна
Громадянська платформа Нова Країна — це неполітичне громадське об’єднання, що має на меті розробку і втілення реформ в Україні. Об’єднавчим для Нової Країни є cпільне бачення майбутнього, спільні цінності, реальний погляд на економіку, критичне та вимогливе ставлення до влади, бажання і вміння приймати складні рішення разом.
Крікунов Михайло

Викладач, тренер, консультант з управління і маркетингу, топ-менеджер. Має досвід більше 20 років управління та викладання, досліджень, бізнес-консультування, тренінгів в сфері маркетингу та менеджменту, корпоративного навчання. Кандидат наук, доцент, дипломований маркетолог (Chartered Institute of Marketing, UK, 1999). Декан Київської бізнес-школи, Голова правління агентства кластерного розвитку Clust-ua, член редколегії журналу «Маркетинг в Україні». Науковий співробітник International Economic Development Council (Вашингтон, США програма SABIT 2006 р.); запрошений професор університету  Нью-Брансвік, Канада. Член Міжнародної асоціації лідерства, США, член Британського товариства маркетингових досліджень, викладає в українських бізнес-школах (у т.ч. КBS, kmbs), запрошений професор Варшавського педагогічного університету імені Януша Корчака, тренер програм посольства США.

Київська Бізнеc Школа (КБШ)
Успішно реалізує освітні програми та проекти з 1999 року. Програми КБШ сфокусовані на інноваціях і дії, дозволяючи учасникам в індивідуальних і командних проектах розвинути критичні для менеджера навички - проектного менеджменту, командної роботи, комунікативних навичок. Контент програм ексклюзивний і орієнтований на практичне рішення безлічі проблем характерних для кризових ситуацій (проектний і фінансовий менеджмент).
Пекар Валерій

Підприємець з 1992 року. Викладач Києво-Могилянської бізнес-школи (kmbs) та Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS). Співзасновник Громадянської Платформи “Нова Країна”. Член Національної ради реформ (2014-16). Член ради директорів Всесвітньої асоціації виставкової індустрії UFI. Автор більше 250 статей з менеджменту, маркетингу, інформаційних технологій, футурології, а також двох монографій.

Нова Країна
Громадянська платформа Нова Країна — це неполітичне громадське об’єднання, що має на меті розробку і втілення реформ в Україні. Об’єднавчим для Нової Країни є cпільне бачення майбутнього, спільні цінності, реальний погляд на економіку, критичне та вимогливе ставлення до влади, бажання і вміння приймати складні рішення разом.