Зареєструватись show register
Тетяна Бойко

Власник і директор Агентства стратегічних комунікацій «Prime media». Консультант в сфері маркетингу та комунікаційних технологій програми «BAS — Україна» Європейського банку реконструкції та розвитку. Член суспільної ради при Комітеті Верховної Ради України з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту і туризму. Куратор ряду проектів з розробки позиціонування та брендування міст. Автор публікацій з питань маркетингу і брендингу територій.

Любомира Бурлачук

Любомира Бурлачук має різносторонній професійний досвід та вагомі досягнення в трьох областях діяльності – науково-дослідницькій роботі, фармацевтичному бізнесі та бізнес-освіті. Вищу освіту Любомира отримала в Київському національному університеті ім. Т.Г.Шевченка [факультет кібернетики, кафедра структурної та прикладної лінгвістики – диплом з відзнакою]. Після завершення навчання в університеті – аспірант, науковий співробітник Інституту кібернетики НАН України ім. В.М.Глушкова. В 1995 р. Любомира розпочала професійну кар’єру з американською фармацевтичною компанією «Eli Lilly» в зовсім новій для себе галузі великого фармацевтичного бізнесу. Вже в 1999 р. очолила представництво «Eli Lilly» в Україні, Молдові та Білорусі та ініціювала унікальний трансформаційний проект національного рівня по створенню в Україні вітчизняного виробництва людських генно-інженерних інсулінів з субстанції та за технологією «Eli Lilly», в партнерстві з ВАТ «Фармак».   (далі…)

Колісник Михайло

Професор бізнесу Київської школи економіки (KSE); Партнер інституту стратегій inspira; Професор з фінансів Львівської бізнес-школи (LvBS); Управляючий партнер компанії FINART Smart Solutions; Запрошений професор з фінансового менеджменту бізнес-школи інституту ІПМ (Мінськ, РБ) Викладав курс стратегічного планування в Единбурзькій бізнес-школі, інших провідних бізнес-школах України та закордоном. Кандидат економічних наук, доцент, сертифікований торговець цінними паперами. Закінчив інженерно-економічний факультет Львівської Політехніки. Після захисту дисертації та стажування у Вейнському Державному Університеті (Детройт, США), Копенгагенській бізнес-школі, стажувався у консалтинговій фірмі “Данськ Менеджмент Форум” (Копенгаген, Данія), пройшов ряд стажувань в провідних європейських навчальних інтитуціях – Словенії (IEDC) та Голандії (Maastricht University). Дотепер Михайло працює як фінансовий консультант у міжнародних проектах та викладає курси фінансового менеджменту, інвестиційного менеджменту, управлінського та фінансового обліку. Впродовж трьох років був членом наглядової ради банку «Пекао (Україна)», був членом наглядових рад ряду вітчизняних компаній. Працював консультантом Міжнародної Фінансової Корпорації (IFC). Улюблені заняття – плавання, подорожування та робота з Інтернетом. Михайло Колісник є автором більш ніж 100 статей у галузі фінансів та стратегічного менеджменту та очолював з 2008 по 2010 рр. Києво-Могилянську бізнес-школу (kmbs).

kse 225X79
Київська школа економіки
Київська школа економіки (KSE), заснована у 1996 році Консорціумом економічних досліджень та освіти (EERC), – це навчальний заклад світового рівня з відмінною репутацією як в Україні, так і за кордоном. KSE входить до числа найкращих шкіл Центральної та Східної Європи, готуючи майбутнє покоління економістів світового рівня. Таким чином, діяльність KSE сприяє розвитку сфер економіки, бізнесу, а також економічної політики в Україні та сусідніх державах. KSE провадить свою освітню діяльність за підтримки Уряду Швеції.
Длігач Андрій

доктор економічних наук, генеральний директор групи компаній Advanter Group.

Представник міжнародного агентства Luniter troubleshooting у Центральній та Східній Європі, керівник центру стратегій ГОШ, засновник холдингу Інтернет-проектів iVentures і креативної агенції Headshot brand development.

Викладацька діяльність: доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу Київського національного університету імені Тараса Шевченка; постійно запрошений викладач бізнес-школи МІМ Київ (керівник курсів «Стратегічне управління» і «Стратегічний маркетинг») та бізнес-шкіл у ряді країні Східної Європи. 

Громадська діяльність: співзасновник Громадянської платформи «Нова Країна»; співзасновник руху за активний спосіб життя FreeGen; віце-президент громадської організації «Здорова нація – ЗНАК»; член редакційної колегії журналу «Маркетингові дослідження». (далі…)

Нова Країна_120X120
Нова Країна
Громадянська платформа Нова Країна — це неполітичне громадське об’єднання, що має на меті розробку і втілення реформ в Україні. Об’єднавчим для Нової Країни є cпільне бачення майбутнього, спільні цінності, реальний погляд на економіку, критичне та вимогливе ставлення до влади, бажання і вміння приймати складні рішення разом.
Крикунов Михайло

Викладач, тренер, консультант з управління і маркетингу, топ-менеджер. Має досвід більше 20 років управління та викладання, досліджень, бізнес-консультування, тренінгів в сфері маркетингу та менеджменту, корпоративного навчання. Кандидат наук, доцент, дипломований маркетолог (Chartered Institute of Marketing, UK, 1999). Декан Київської бізнес-школи, Голова правління агентства кластерного розвитку Clust-ua, член редколегії журналу «Маркетинг в Україні». Науковий співробітник International Economic Development Council (Вашингтон, США програма SABIT 2006 р.); запрошений професор університету  Нью-Брансвік, Канада. Член Міжнародної асоціації лідерства, США, член Британського товариства маркетингових досліджень, викладає в українських бізнес-школах (у т.ч. КBS, kmbs), запрошений професор Варшавського педагогічного університету імені Януша Корчака, тренер програм посольства США.

КБШ 120Х120
Київська Бізнеc Школа (КБШ)
Успішно реалізує освітні програми та проекти з 1999 року. Програми КБШ сфокусовані на інноваціях і дії, дозволяючи учасникам в індивідуальних і командних проектах розвинути критичні для менеджера навички - проектного менеджменту, командної роботи, комунікативних навичок. Контент програм ексклюзивний і орієнтований на практичне рішення безлічі проблем характерних для кризових ситуацій (проектний і фінансовий менеджмент).
Пекар Валерій

Підприємець з 1992 року. Викладач Києво-Могилянської бізнес-школи (kmbs) та Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS). Співзасновник Громадянської Платформи “Нова Країна”. Член Національної ради реформ (2014-16). Член ради директорів Всесвітньої асоціації виставкової індустрії UFI. Автор більше 250 статей з менеджменту, маркетингу, інформаційних технологій, футурології, а також двох монографій.

Нова Країна_120X120
Нова Країна
Громадянська платформа Нова Країна — це неполітичне громадське об’єднання, що має на меті розробку і втілення реформ в Україні. Об’єднавчим для Нової Країни є cпільне бачення майбутнього, спільні цінності, реальний погляд на економіку, критичне та вимогливе ставлення до влади, бажання і вміння приймати складні рішення разом.
Тетяна Жданова

Директор агентства “Brandhouse”, член команди «WikiCityNomica» відомої проектами брендингу міст, галузевими та національними форсайтами. Керівник робочої групи проекту «Туристичний бренд України» (на замовлення Держтуризмкурортів, 2013-2014), координатор проекту «Нова міфологія України», спікер конференцій з брендингу, маркетингу і підприємництва в Україні, Росії, Білорусі, Молдові та Казахстані, член журі міжнародних фестивалів , автор публікацій на теми корпоративного, персонального та територіального брендингу, маркетингу, менеджменту, психології, дизайну, сторітеллінгу. Спікер TEDx.

BRANDHOUSE
КОРПОРАТИВНЫЙ БРЕНДИНГ
Brandhouse основан в 2005 году и специализируемся на корпоративном брендинге, то есть помогает ТОП-командам принимать устойчивые решения «про себя и про клиентов». Последовательная реализация этих решений приводит к позитивной репутации, известности и рости прибыли компаний-клиентов, то есть к формированию бренда. Собственно Brandhouse состоит из одного человека – Татьяны Ждановой. Но несмотря на это, умеет реализовать проекты любого масштаба и сложности – от коротких длиной в 1 день до годовых, с вовлечением тысяч людей. Это возможно и эффективно, если/когда умеешь сотрудничать.
Єрьоменко Галина

Освіта: за фахом юрист. В 1995 р. захистила дисертацію на тему «Відшкодування шкоди, завданої органами влади» м. Харків. Як стипендіат програм Міжнародного інституту з уніфікації приватного права (Рим, Італія), у 2001 р. брала участь у програмі професійного розвитку в зазначеному інституті. Є співавтором підручників з цивільного права, юридичних енциклопедій, наукових монографій, наукових статей. У 2004 та 2010 роках ставала Лауреатом премії ім. Ярослава Мудрого Академії правових наук ( у складі колективу авторів). Галина є медіатором, акредитованим у CEDR (Великобританія) та членом міжнародної мережі тренерів з медіації (CEDR traners-network). У 2010 році стала переможцем від України у конкурсі на право стажування по медіації у JAMS Foundation (США). У 2010 році фільм про медіацію, підготовлений під її керівництвом став номінантом міжнародного конкурсу CEDR-Awards (Великобританія). Галина має практичний досвід проведення переговорів у якості медіатора у сфері комерційних, організаційних, сімейних спорів і конфліктів. Також вона є співавтором проекту Закону України «Про медіацію».

UMC_225X84
Український Центр Медіації
Український центр медіації (УЦМ) започаткований при Києво-Могилянській Бізнес Школі з метою створення інституції, яка б стала рушійною силою для розвитку альтернативних способів вирішення спорів в Україні шляхом проведення навчання і надання послуг дійсно незалежних медіаторів.
Резніченко Геннадій

Менеджер інформаційної безпеки Європейського регіону компанії Honeywell. Сертифікований фахівець з безпеки інформаційних систем і управління безпекою (CISSP-ISSAP, CISM). Спів-голова консультативної ради з безпеки американських компаній в Україні (OSAC)